niedziela, 19 kwietnia 2015

Opinia: Chaos& Pain Cannibal Inferno 90 kap (SPALACZ)

Kochani od zawsze odkąd pamiętam miałam problem z tłuszczem w okolicy brzucha bo głównie tam się osadzał ;) Skuszona opisem zakupiłam silny spalacz tłuszczu ale nie  śmieszne tabletki, które reklamują w tv do kupienia w aptece...Ale coś zupełnie innego nazwa jego w pierwszym odruchu wywołuje uśmiech na twarzy bo cóż to  Cannibal...Ale czy rzeczywiście jest taki dobry??? 




Zacznę od słów jakimi reklamuje go producent:


Cannibal Inferno jest nowoczesnym spalaczem taknki tłuszczowej, skomponowanym z jednych z najlepszych składników spalających tkankę tłuszczową z "trudnych" miejsc. Produkt niezwykle skutecznie redukuje tłuszcz oraz pomaga odzyskać energię zmagazynowaną zwłaszcza z tkanki tłuszczowej z brzucha. Spalacz pozwala także przyśpieszyć metabolizm co pozwala na spalanie tłuszczu nawet gdy nie ćwiczymy.
Chaos & Pain Cannibal Inferno spala skutecznie tkankę tłuszczową uwalniając ją z zamknietych komórek tłuszczowych - adipocytów. Stosowanie Inferno codziennie pozwala znacznie zwiększyć spalanie kalorii, zwiększyć otrzymaną energię i osiągnięcie optymalnej wagi ciała. Spalacz ten stworzony zostal do szybkiego i ekstremalnie skutecznego spalania tłuszczu. 
Swoje działanie Inferno zawdzięcza wyjątkowym składnikom, w tym najsilniejszych znanych składników o działaniu termogenicznym oraz energetycznym. Niewiele jest osób uprawiających wszelkiego rodzaju sport, czy też aktywnych fizycznie, którzy mogliby powiedzieć, że mają idealną budowę ciała i nie chcą zmniejszyć tkankę tłuszczową. Cannibal Inferno spala tkankę tłuszczową nawet w najtrudniejszych miejscach, gdzie zwykłe spalacze sobie nie radzą. Znacząca większość zaawansowanych sportowców wybiera silne spalacze oparte na najmocniejszych składnikach, mimo że mają niewielką ilość tkanki tłuszczowej, gdyż wiedzą, że tylko one działają skutecznie. Wybierz więc właściwy - potężny spalacz tłuszczu.
Większość popularnych spalaczy tłuszczu takich jak Venom Hyperdrive działa przede wszystkim pobudzającą, powodując przez krótki czas bardzo duże dostarczenie srodków pobudzających, przez to mamy poczucie "mocy" spalacza, jednak należy pamiętać, że tylko niewielka ilość substancji jest odczuwalna i większość działa "w ukryciu". Cannibal Inferno działa skutecznie, długo po spożyciu, dostarczając ciągłej energii bez przesadnego i krótkotrwałego pobudzenia.


 
Dzięki zastosowaniu najlepszych składników otrzymujemy doskonały spalacz, którego działanie zaczyna się już w kilkanaście minut po spożyciu i trwa nieprzerwalnie nawet 8 godzin. Tak szybki i potężny zastrzyk energii otrzymujemy dzięki zastosowaniu AMP Citrate, pozwala to nie tylko na zwiększone wydatkowanie i spalanie energii z tkanki tłuszczowej, ale także dłuuuugi trening i więcej mocy. Ale nie tylko ten składnik jest taki ważny. Yohimbina jest kolejnym składnikiem świadczącym o skuteczności tego produktu, blokuje ona receptory alfa-2-adrenergiczne które odpowiedzialne są za utrzymywanie i gromadzenie tkanki tłuszczowej w uciążliwych - trudnych do spalanie miejscach na naszym ciele.


Wielkość opakowania:  90 kap.
Porcja: 1 kap.
Ilość porcji: 90 porcji
Dawkowanie oraz sposób użycia:
Należy stosować 1 do 3 porcji dziennie. Jedną po przebudzeniu, drugą przed treningiem bądź głównym posiłkiem oraz trzecią po południu. Osoby wrażliwe na substancje pobudzające nie powinny stosować produktu przed snem.


Spalacz tłuszczu firmy Chaos & Pain wyróżnia się przede wszystkim swoim bardzo mocnym składem. Aktualnie niewiele produktów (legalnych produktów) na rynku suplementów jest w stanie mu dorównać pod względem składu. Składniki zawarte w produkcie mają na celu nie tylko zwiększenie termogenezy – rozpadu adipocytów (komórek tłuszczowych) uwalniając z nich energię do krwii- ale również dodanie energii dostępnej dla mięśni przez długi czas. Według badań dostępnych na słynnym pubmed AMP Citrate pozwala na znaczne przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej i dostarczenie jej jako energii do naszego organizmu nawet na 8 godzin.
Innym szczególnie ważnym czynnikiem, charakterystycznym dla dobrych spalaczy tłuszczy jest zawartość johimbiny, która to wykazuje blokowanie receptorów alfa-2-adrenergicznych, które to odpowiedzialne są za blokowanie procesu lipazy (rozpadu tłuszczy) w newralgicznych miejscach naszego ciała. Są to głównie okolice brzucha – oponka, uda i pośladki (głównie u kobiet). 
Kofeina jest kolejnym składnikiem Cannibal Inferno, jest ona niewątpliwie najlepiej poznanym, najpowszechniejszym składnikiem stosowanym w spalaczach. Jest ona skutecznym składnikiem przyśpieszającym spalanie tłuszczu, bezpiecznym dla każdej zdrowej dorosłej osoby. Stosowanie jej rano pozwala na pobudzenie organizmu, co z kolei sprawia, że szybciej spalamy tłuszcz. Natomiast stosowanie przed treningiem zwiększa mobilizację naszego ciała i umysłu do wykonania jeszcze dłuższego i cięższego treningu.
Evodiamina- kolejny składnik produktu, jest aktywnym alkaloidem owocu Evodia Rutaecarpa, przypisuje się mu różne właściwości, natomiast najważniejszym z nich jest zwiększenie wydzielania Ketocholamin, nasilając w ten sposób rozpad tkanki tłuszczowej, uwalniania kwasów tłuszczowych, przemianę ich w energię oraz wydalenie w postaci ciepła (termogeneza). Dodatkowo evodiamina przyśpiesza syntezę białka oraz reguluje metabolizm węglowodanów. Różne badania ukazują także jej wpływ na zwiększoną wazolidację (rozszerzenie naczyń krwionośnych) tlenku azotu, jest to prawdopodobnie spowodowane jej wpływem na poziom jonów wapnia w komórkach. Niestety mechanizm ten nie jest do końca poznany. W sporcie alkaloid ten stosowany jest często w obecności kofeiny, zielona herbatą, zielona kawą, czy też innymi substancjami, głównie charakteryzującymi się działaniem termogenicznym.
Synefryna – jest organicznym związkiem chemicznym, zawarty w owocach gorzkiej pomarańczy – to głównie z niego pozyskiwany jest na przemysłową skalę i dodawany do suplementów. Oddziałuje ona na układ współczulny, oddziaływanie na receptor beta-3 wywołuje lipolizę (rozkład tłuszczów) z równoczesnym uruchomieniem termogenezy. Jest ona naturalnym substytytem efedryny. Jest ona co raz częściej dodawana do leków i suplementów przeznaczonych dla sportowców oraz osób otyłych. Synefryna jest aktualnie bardzo popularnym składnikiem właśnie dzięki temu, że jest podobna do efedryny pod względem spalania tłuszczu, jednak wolna od negatywnych skutków przyjmowania prawdziwej efedryny.
Zielona herbata- a właściwie jej ekstrakt jest najczęściej stosowanym, naturalnym i całkowicie bezpiecznym składnikiem suplementów redukującym nadmiar tkanki tłuszczowej. Zielona herbata jest niezwykle bogata w aktywne, które mają udokumentowany silny wpływ na przyśpieszenie spoczynkowej przemiany materii. Wiele badań ukazuje że tempo spoczynkowej przemiany materii przyśpiesza nawet o 4%. Zielona herbata gwarantuje utrzymanie stale wysokiego poziomu energii bez wahań nastroju. Lekko moczopędne działanie sprawia, że jest ona także pomocna w pozbyciu się nadmiaru nieestetycznie wyglądającej wody podskórnej – częstego problemu kobiet. Dodatkowym atutem zielonej herbaty jest dezaktywacja wolnych rodników, co spowalnia starzenie się organizmu oraz chroni przed wieloma schorzeniami związanymi z czynnikami toksycznymi.
Hordenina- zwiększa lipolizę, co jest jej głównym czynnikiem, ale także hamuje pewien enzym – odpowiedzialny za rozpad dopaminy. Dopamina bierze udział w regulacji apetytu, nastroju oraz innych funkcji. 

Głównymi warunkami, jakimi należy się kierować przy ustalaniu dawkowania jest pora i rodzaj treningu oraz dieta, jaką stosujemy.
Najbardziej skuteczne działanie odchudzające efekty uzyskamy, gdy trening aerobowy/interwałowy stosujemy rano po przebudzeniu (na pusty żołądek). Wówczas przed takim treningiem należy zastosować pierwszą porcję (w zależności od tolerancji jest to 1 bądź 2 kapsułki), a następna porcja (1 kapsułka) jest kilka godzin później przed głównym posiłkiem bądź przed inną aktywnością fizyczną (np. treningiem siłowym). Należy tutaj mieć także na uwadze, że przed drugą porcją dobrze jest nie spożywać węglowodanów przez co najmniej 2 godziny.
W przypadku treningów po południu, pierwszą poranną porcję (1 kapsułka) stosujemy po przebudzeniu, a śniadanie po około 30 minutach. Druga porcja (1-2 kap.) powinna być zastosowana na około 15-20 minut przed treningiem popołudniowym/wieczornym z zastrzeżeniem, że przed zastosowaniem spalacza nie spożywamy węglowodanów przez co najmniej 2 godziny. W przypadku późno wieczornego treningu, musimy mieć na uwadze, że każda porcja spalacza tłuszczu Cannibal Inferno zawiera dużą ilość kofeiny (ok 80 mg w 1 kapsułce).


A teraz moje odczucia po 2 tygodniowym stosowaniu:


Pozytywy:

Lekkie pobudzenie przez dłuższy czas bez kołatania serca przy stosowaniu 2 kaps. dziennie spokojnie wypijałam dodatkowo 2 kawy i nie było żadnych problemów

Przy wysiłku fizycznym daje dużego kopa, oraz powoduje że pot leje się strumieniem.

Rzeczywiście daje radę zwłaszcza z opornym tłuszczem u mnie jest to nieszczęsna oponka..juz po tych dwóch tygodniach zmniejszyła swój rozmiar o 4 cm.( ale ćwiczę 5 razy w tygodniu)


Poprawia nastrój?! Tak, tu muszę się zgodzić, pobudza przez cały dzień, ale to moim zdaniem zasługa również treningów, bo gdy człowiekowi po plecach leci pot i widzi efekty swojej męki to od razu tryska humorem jest pobudzony i pełen optymizmu.

Czy hamuje apetyt ? osobie aktywnej fizycznie z zaplanowanym odpowiednio dniem pod względem kalorycznym  nie dokuczają ataki głodu, więc ciężko mi powiedzieć czy to jego zasługa.


Moją bolączką jest zatrzymywanie wody w organizmie muszę powiedzieć, że z tym problemem radzi sobie fenomenalnie, nawet przed jak i w trakcie okresu gdy po prostu czuje żę puchnę, pęcznieje i zaraz wybuchnę. To świetnie się sprawdza.

Wady:

Przede wszystkim cena 1 butelka 90 kaps. to koszt około 200zł.

Zaraz po zażyciu przez kilkanaście minut pojawiała się u mnie zgaga ...


CZY POLECAM TEN SPALACZ???:

POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM, PRODUKT JEST GODNY POLECENIA...

ALE JEŚLI KTOŚ Z WAS MYŚLI ŻE KUPUJĄC TEN PRODUKT ŁYKNIE SOBIE ZA PRZEPROSZENIEM 3 TAB. SIEDZĄC PRZED TV Z PIZZA I PIWEM W RĘKU TO SZKODA MARNOWAĆ PIENIĄDZE. JEŚLI CHCECIE GO KUPIĆ I ZAJADAĆ SIĘ CZEKOLADĄ BO PRZECIEŻ TO SPALACZ I SPALI WSZYSTKO...NIEEEEE!!!!! TO TAK NIE DZIAŁA

CANNIBAL INFERNO SPRAWDZI SIĘ TYLKO POD WARUNKIEM  ŻE BĘDZIEMY PROWADZIĆ AKTYWNY TRYB ŻYCIA I ODPOWIEDNIO ZBILANSOWANĄ DIETĘ ZARÓWNO PODCZAS JEGO STOSOWANIA JAK I ZA CEL W ŻYCIU. 
POLECAM WSZYSTKIM, TYM KTÓRZY WALCZĄ Z OPORNYM TŁUSZCZEM NA CO DZIEŃ ZA POMOCĄ DIETY I ĆWICZEŃ I POTRZEBUJĄ WSPOMAGANIA OD ŚRODKA...PRODUKT TEN JEST RZECZYWIŚCIE STWORZONY DO TEGO..






UWAGA PREPARAT TYLKO DLA OSÓB ZDROWYCH I BEZ PRZECIWWSKAZAŃ NA ZASTOSOWANIE JAKIEGOKOLWIEK SKŁADNIKA...NAJLEPIEJ SKONTAKTUJCIE SIE Z LEKARZEM ...


17 komentarze :

Algi pisze...

Skusiłabym się, ale nie wiem, czy dam radę tak restrykcyjnie trzymać się zdrowego trybu życia..

Sylwia Wasiuk pisze...

No niestety w tych zawodach liczy się przede wszystkim samozaparcia, dyscyplina i nie ma ze boli czy się nie chcę to walka o samego siebie, o swoje życie, zdrowie...bardzo żałuję że tyle lat mi to zajęło zanim zrozumiałam...

Anonimowy pisze...

Jak efekty????

Sylwia Wasiuk pisze...

Tak jak już wspominała w jednym z najnowszych postów....z powodów zdrowotnych musiałam zaprzestać na jakiś czas testu dopóki nie dokończę pełnej diagnostyki pod kątem choroby, która ostatnio sie ujawniła....natomiast tak jak wspominałam suplement ten wart jest swej ceny o ile rzeczywiście prowadzimy zdrowy i aktywny tryb życia...ale uczulam tak jak ktoś kiedyś napisał w recenzji tego produktu, spalacz ten jest bardzo mocny i powinny go przyjmować tylko osoby zdrowe, zwłaszcza bez problemów sercowych...pozdrawiam

cannibal inferno pisze...

czy to chodzi o wersję z johimbiną tego spalacza?

Sylwia Wasiuk pisze...

Yohimbina znajduje się w składzie...ale nie bardzo rozumiem pytanie...

Sylwia Wasiuk pisze...

Yohimbina znajduje się w składzie...ale nie bardzo rozumiem pytanie...

Anonimowy pisze...

A jak z biustem po inferno? Zmniejszyl sie? Mam nadzieje, ze go omija , bo i tak prawie nic tam juz nie mam, wiec... :)

Sylwia Wasiuk pisze...

Biust należy do ciała więc chudniesz z całego ciała a nie tylko z wybranych miejsc...Biust to głównie tkanka tłuszczowa więc jeśli mówisz że nie masz duzego biustu to raczej z tego miejsca nie schudniesz...

ManiurkaxD pisze...

Można go stosować przy antykoncepcji ?

Sylwia Wasiuk pisze...

Przykro mi nie mam w tej dziedzinie wiedzy a na opak. Nic na ten temat nie piszą..proponuje skopiować skład i spytać ginekologa...

Sylwia Wasiuk pisze...

Przykro mi nie mam w tej dziedzinie wiedzy a na opak. Nic na ten temat nie piszą..proponuje skopiować skład i spytać ginekologa...

Łukasz Kruszyna pisze...

Chciałem szybko stracić wagę. Sprzedawca w sklepie swiatsupli.pl doradził mi, abym zaczął od najsłabszych spalaczy tłuszczu, a później przechodził do najmocniejszych. Stwierdził, że nawet najsłabszy na początku da mi duży wynik. No i faktycznie miał rację. Rewelacyjna obsługa.

Unknown pisze...

hej
jak myślisz czy jak wezmę tabletkę po przebudzeniu a trening jest godzinę może półtorej pózniej to mam zjeść śniadanie w międzyczasie?
Paulina :)

Małgorzata Pretorius pisze...

A jakie ćwiczenia Pani preferuje? Ćwiczyłam 15 dni z Chodakowska METAMORFOZA,ale słabe efekty, za malo się męczę. Przerzucam się na bardziej intensywny TURBO WYZWANIE. Poleca Pani coś extra na brzuszki?

Sylwia Wasiuk pisze...

pani Małgorzato ja rano cwiczyłam areobowo różnie to w sumie bywało bo jednego dnia biegalam a innego pociłam się w domu przy jakiś cwiczeniach z YT czesto i z Ewą zazwyczaj był to killer...wieczorem miałam trening silowy

Sylwia Wasiuk pisze...

Łukasz dokładnie nie trzeba od razu zaczynac od silnych specyfików, ja duzo kg stracilam poprzez diete i cwiczenia bez żadnych wspomagaczy natomiast był taki okres ze nie mogłam pozbyć sie oponki dlatego tez sięgnełam po Canibala ;)

© Blondynka przed trzydziestką , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena